Luksus szyty na miarę.

Luksus szyty na miarę.

Marrakech, 8 grudnia, w ciepłe słoneczne popołudnie mam przyjemność poznać i porozmawiać z samym założycielem i kreatorem marki Sidi Marrrakech Tailoring- Chakirem Belhaloumi. By móc bliżej zagłębić się w sekrety marki, która w krótkim czasie urzekła i rozkochała w sobie wielu światowych mężczyzn oraz dotknąć jej kolekcji.

Butik mieści się w samym sercu nowego miasta przy ulicy Liberté 6. Świetna lokalizacja w tak zakupowej dzielnicy sprawia, że nie sposób pominąć tego miejsca. Na umówione spotkanie przybywam punktualnie, w progu butiku wita mnie uśmiechnięty i pogodny właściciel marki, zapraszając na rekonesans i rozmowę. Spotkanie owocuje wywiadem, do lektury którego Państwa serdecznie zapraszam.

Proszę zaprezentować czytelnikom magazynu DC swoją markę i opisać profil jej działalności?

Witam serdecznie, nazywam się Chakir Belhaloumi, jestem założycielem i właścicielem Domu Mody „Sidi Marrakech Tailoring” marki Hute Couture numer 1 w Maroku, specjalizującego się w szyciu na miarę konfekcji męskiej, w tym głównie garniturów. Posiadamy również produkcję ubrań dla mężczyzn kolekcji pret- a porte. Marka istnieje na rynku od ponad 2 lat, inicjatywa powstania domu mody zrodziła się we Francji, dokładnie w Paryżu w listopadzie 2014 roku. Wtedy to wspólnie z Victor Da Costa, portugalskim mistrzem krawiectwa postanowiliśmy stworzyć naszą własną markę i zaistnieć z kolekcją męską w segmencie odzieży luksusowej, szytej na miarę.

W ciągu tych 2 lat istnienia domu mody jakie znane osoby zaufały marce Sidi?

Mieliśmy okazję ubierać gwiazdy kina obecne podczas Międzynarodowego Festiwalu Filmów w Marrakechu, celebrytów Królestwa Maroka takich jak piosenkarze: Badr Soultan i Ahmed Chawki czy aktora Mourad Zaoui.Nie zabrakło również gwiazd światowego show biznesu takich jak słynny amerykański raper i piosenkarz R&B AIKON czy angielski aktor Jason Statham.
Posiadacie klientów z  Europy Wschodniej, Polski, Ukrainy, Rosji? Tak, mamy klientów z Rosji. Trafili do nas dzięki akcji promowania kultury marokańskiej dla Rosji przez Hotel Sofitel w Agadirze, który zaprosił około 500 touroperatorów z tego kraju, a nas poprosił o zorganizowanie pokazu naszej kolekcji konfekcji męskiej.

Posiadacie klientów z  Europy Wschodniej, Polski, Ukrainy, Rosji?

Tak, mamy klientów z Rosji. Trafili do nas dzięki akcji promowania kultury marokańskiej dla Rosji przez Hotel Sofitel w Agadirze, który zaprosił około 500 touroperatorów z tego kraju, a nas poprosił o zorganizowanie pokazu naszej kolekcji konfekcji męskiej.

Dalszy ciąg do przeczytania w drukowanym wydaniu DC Magazine.

Share